Wednesday, December 2, 2009

რუსთავი 2

რუსთავი2 ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ტელეარხია მთელს საქართველოში. მის ინტერნეტ საიტზე http://rustavi2.com/ ასევე შეგვიძლია ვიხილოთ ყოველივე, რაც გადის ტელე სივრცეში, მაგრამ ჩემი აზრით საიტით სარგებლობისას მეტის ნახვა შეიძლება გაცილებით ნაკლებ დროში.
გვერდის გახსნის თანავე გვაქვს შესაძლებლობა ვნახოთ თუ რა გადაცემები გადის ამ არხზე, რა სახის რეკლამებია და ასე შემდეგ. ჩემი აზრით ერთ-ერთი ფაქტორი, რომელიც საიტს ტელევიზიაზე მნიშვნელოვანს ხდის არის არქივი. აქ ინახება ყველა გადაცემა რაც კი ეტერში ყოფილა, რასაც ვერასოდეს ვერ ვნახავთ განმეორებით ტელე ეთერში.

ასევე საიტზე განლაგებულია დამატებითი რეკლამები, რაც ტელევიზიით არ გადის. მე ვფიქრობ საიტით სარგებლობა უფრო მოხერხებულია, ვიდრე ტელევიზორთან ჯდომა და იმის ლოდინი, როდის დამთავრდება რეკლამა რომ შესძლო გადაცემის ყურება.

2 comments:

  1. რუსთავი2 ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ტელეარხია მთელს საქართველოში. დარწმუნებული ხარ ამაში?
    მოკლედ ჩათვალე ვიხუმრე ძალიან გამიხარდა რომ ჭავჭავაძელმა ჟურნალისტებმა ბლოგერობა დაიწყეთ. მეც სავარაუდოდ მალე შემოგიერთდებით. ჟურნალისტობას ვგულისხმობ ბლოგს საკმაო ხანია რაც ვწერ. მაგრამ ვეჭვობ ვინც გაგაკეთებინათ ბლოგები მხოლოდ ბლოგ საიტების მისამართები იცოდა . თუ გაქვთ სურვილი ბლოგები დახვეწოთ ტექნუკური თვალსაზრისით და ის წაკითხვადი გახადოთ. შემიძლია დაგეხმაროთ. მოკლედ მე მზად ვარ გაგიზიაროთ ჩემი გამოცდილება თუ რაღაც ამდაგვარი:) და თქვენს ბლოგებს ის ფორმა მივცეთ რომ მკითხველისთვის ადვილად აღსაქმელი იყოს და სურვილი უჩნდებოდეს კვლავ დაბრუნების. ტექნიკურ დეტალებს ვიზუალს . სხვადასხვა გაჯჯეტებს ვგულისხმობ.ნაწერი ადვილად იკითხება რაც ნამდვილად დიდი პლიუსია. წარმატებებს გისურვებ. მოიფიქრეთ მოკლედ და პასუხი მეილზე ან ფეისბუქის ფოსტა
    ში გამაგებინეთ. ბლოგზე მაქვს მითითებული ორივე

    ReplyDelete